Reis/stage in het mooie Nepal - Reisverslagen van Anne Duklau - WaarBenJij.nu Reis/stage in het mooie Nepal - Reisverslagen van Anne Duklau - WaarBenJij.nu

Reis/stage in het mooie Nepal

Erst ga ik een weekje het land bekennen en dan ga ik in een HR organisatie (INSEC) stage lopen voor bijna drie maanden. Dan heb ik nog een beetje tijd om ergen de gaan trekken, misschien door India of ik blijf in Nepal. Dat zie ik nog wel.

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

Het laatste verhaaltje uit Nepal

16 November 2012

Kleurrijke Bhai Tika en bloempjes

01 November 2012

Dashain in de bergen

17 Oktober 2012

Broers en zussen :), een verhaaltje van mij!!!

05 Oktober 2012

Van rijst-etend babytje tot levende godin
Anne

Ik ben ca. 4 maanden in Nepal waarvan ik 2 1/2 door ga brengen als stagiar in een HR organisatie.

Actief sinds 09 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7799

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2012 - 20 December 2012

Reis/stage in het mooie Nepal

Landen bezocht: